Hívj minket (9:00-15:00h): 06 1 426 8384

Gyakori kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Hogyan kell online rendelést leadni?
  2. Miért érdemes regisztrálnom?
  3. Mikor kapom meg a csomagot?
  4. Elrontottam a rendelést, de már elküldtem. Mit csináljak?
  5. Meggondoltam magam, tudok élni az elállási jogommal?
  6. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termék/termékek cseréjét/vételárát?
  7. Milyen fizetési módok közül választhatok?
  8. A kedvezmény kupont hogyan lehet érvényesíteni?
  9. Szeretnéd törölni a rendelésed?

 

1. Hogyan kell online rendelést leadni?

Online rendelést regisztrált és nem regisztrált vásárlóként egyaránt leadhatsz. Ha már regisztráltál, lépj be fiókodba, és kezeld rendeléseidet egyszerűen és gyorsan. Ha nem szeretnél regisztrálni, akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed!

2. Miért érdemes regisztrálnom?

Elég egyszer megadnod az adataidat, nem kell minden vásárlásnál újra beírni azokat.

Több szállítási címet is megadhatsz, vásárlásnál csak ki kell választanod, melyikre kéred a csomagot. Emelett hűségpontot is gyűjthetsz.

 

3. Mikor kapom meg a csomagot?

A 12:00 óráig beérkezett megrendelések, raktáron levő termékek esetén:

  • Futárszolgálat (GLS): a megrendelést követő 1-2. munkanap
  • Foxpost: a megrendelést követő 1-2. munkanap

4. Elrontottam a rendelést, de már elküldtem. Mit csináljak?

A kapott visszaigazoló levélre válaszolva, vagy az info[kukac]buywatch.hu címre írva, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon tudod módosítani/törölni rendelésed.
Hívj minket (8:00-15:00h): 06 1 426 8384

 

5. Meggondoltam magam, tudok élni az elállási jogommal?

Természetesen, igen, de csak nem hordott óráknál. Átvételtől számítva 30 napod van rá!

Fontos: Elállási jog nem érvényesíthető, ha az óráról el lettek távolítva a védőfóliák (pl. hátlap, számlap, csat).

A gyorsabb ügyintézés miatt kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található visszaküldési adatlapot

Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Igen kipróbálhatjuk, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a (14) 30 naptári napos határidő alatt eldöntsük arról, hogy a termék alkalmas a használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék felpróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez. Fontos ugyanakkor, hogy ha az órát nem csak felpróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenéséért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé. pl. karcos lett

Fontos: Elállási jog nem érvényesíthető, ha az óráról el lettek távolítva a védőfóliák (pl. hátlap, számlap, csat).

 

6. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek cseréjét/vételárát?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A gyorsabb ügyintézés miatt kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található visszaküldési adatlapot

 

7. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Utánvét a futárnál
  • Bankkártya (OTP Simple) (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadunk el) 

8. A kedvezmény kupont hogyan lehet érvényesíteni?

A pénztár oldalon található a kuponkód mező és a kuponkódot oda kell bemásolni (pontos másolásra kell figyelni). A rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Részletes útmutatót itt találsz.

 

9. Szeretnéd törölni a rendelésedet?

Rendelésed törlését legegyszerűbben a 'Tájékoztatás megrendelés állapotáról' tárgyú következő emailünkben az 'Igen, törlöm a rendelésemet!' linkre kattintva teheted meg.